Condiţii de vânzare

Vânzarea se poate face doar către societăți comerciale.

Produsele pot fi comandate în cantitatea minimă sau multiplu de cantitate minimă specificată în dreptul fiecărui produs, iar valoarea produselor comandate trebuie să fie de minim 1.500 lei, valoare cu TVA.

Plată, livrare, retur

Plata

Plata se face prin virament bancar (cu OP) în contul specificat în factura proformă (RO88OTPV150000224150RO01, OTP BANK ROMÂNIA) sau cu numerar la ridicarea comenzii din depozitul nostru.

Ridicarea comenzii

Nu se livrează prin curier. După achitarea produselor comandate, comanda poate fi ridicată de la depozitele noastre din Timișoara, Craiova, Pitești, Alexandria și București.

Returul produselor

Clientul are dreptul să notifice compania că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Singurele costuri care cad în sarcina clientului sunt cele de livrare.

Produsele returnate trebuie să fie în aceeaşi condiţie ca la primire, fără defecte (cu excepţia viciilor ascunse). De asemenea produsele trebuie ambalate corespunzător astfel încât să nu fie deteriorate pe durata livrării. Taxa pentru retur este suportată de către noi doar în cazul în care produsul primit de către dumneavoastră este defect sau aţi primit un alt produs în schimbul celui comandat. În cazul unui schimb de produse, vă rugăm să ne contactați pentru a ne ocupa de întreaga procedură.

Clientul se obligă ca în momentul returnării să trimită un e-mail pe adresa comenzi@infonitystore.ro care să conţină:

 

Nume firmă:

Nume şi prenume:

Telefon:

Adresă de e-mail:

Număr factură:

Număr comandă:

Data comenzii:

Cont bancar pentru returnare contravaloare comandă:

Produse returnate:

Motivul returnării Produsului (opţional):

Observaţii/ alte comentarii (opţional):

 

De asemenea, retururile se fac întotdeauna cu confirmare de primire exclusiv pe adresa: SC ALIA S.A., str. Bariera Vâlcii, nr. 245, Craiova, Dolj şi trebuie să conţină o copie a facturii.

Contravaloarea mărfii returnate va fi restituită prin transfer bancar, în contul bancar indicat de client, în timp de 14 zile de la data la care coletul ajunge în depozitul ALIA şi este verificată conformitatea acestuia.

 Orice conflict apărut între SC ALIA S.A. şi clienţi va fi rezolvat pe cale amiabilă. În cazul în care acest lucru nu este posibil, se vor aplică prevederile legale româneşti în domeniu, iar soluţionarea conflictelor este de compententa instanţelor româneşti.